måndag 11 september 2017

Lunchgympa-premiär

Ny termin, nya träningspass. Idag började vår lunchgympa igen efter sommaruppehållet och jag gick iväg glad i hågen och tänkte: "Jag har ju ändå varit ganska duktig och zumbat i sommar så det här kan ju inte vara så farligt." Men det var det! Fy f-n så slut jag blev!


Jag har fått på moppo av företagshälsovården för att jag hoppar över träningen när det kör ihop sig på jobbet - det får jag inte göra! Jag har t o m fått motion på recept. Så nu gäller det att komma iväg och träna tre gånger i veckan (minst) och då är ju lunchgympan på måndagar given.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...