söndag 15 oktober 2017

Utrensningen fortsätter

Ibland gör det ingenting om det är lite regnigt och trist på helgen, då får man tillfälle att gå ner i källaren och fortsätta Operation Klädrensning! Mitt mål är ju att alla mina kläder ska få plats uppe i lägenheten - mer kvalitet än kvantitet, alltså - och jag hoppas på att nå mitt mål någon gång under senare delen av 2020-talet.

Jag var och lämnade in en påse på Busfrö i fredags och nu är det mina Desigualkappor som ligger risigt till.


Jag vill ju inte bli av med dem egentligen men eftersom de verkar ha krympt i garderoben så är det kanske dags att skiljas från dem. Det blir till att ta med dem till Silly Market i veckan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägenhetsbilder

Ni vet hur man alltid vaknar och är skitsnygg i håret samma dag som man har bokat frisörbesök? Exakt samma var det när jag kom hem från mäkl...