onsdag 23 maj 2018

Nu har jag fått hem dem!

Nu har jag fått hem mina nyinköpta möbler! Det visade sig att de är inte bara snygga, utan tunga och otympliga också. Men, som sagt, nu är de här!

Sidobordet släpades - under mycket stånk och stön - upp på övervåningen. Jag ska fundera på vad som ska stå på det senare.


Och min fina metallbyrå har ersatt min ommålade IKEA-byrå. Även där ska jag fundera på vad som ska stå på den. Och som kanske syns passade jag på att köpa två köksstolar till. Dessa var också till halva priset, så de kostade 495kr för två.


Men nu är ju problemet att jag har lite för mycket möbler, så jag måste nog göra mig av med några grejer, bl a har jag ju tre st sådana här som inte får plats längre:


Jag får kolla runt i bekantskapskretsen om det är någon som vill ha dem, annars får jag väl skänka dem till välgörenhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...