fredag 3 augusti 2018

Rosa

Undrar om jag håller på att utveckla en förkärlek för rosa? Först köpte jag de här fina sidenbyxorna från Ganni (via Boozt) för 690kr (nedsatta från 2299kr), eftersom jag gillade de rosa blommorna.


Kanske hade jag dem i bakhuvudet när jag gick omkring inne på Sandströms och slog dank (de har en luftkonditionering som fungerar!) för där fastnade jag för en rosa kofta/jacka från Masai.


Den var nedsatt med 70% från 959kr till 285kr, så det tyckte jag var skapligt. När jag kom hem satte jag ihop den med byxorna och en svart t-shirt och fick till en riktigt snygg (tycker jag själv i alla fall) outfit. Det blir alla tiders på jobbet när den satans värmen försvinner och man kan börja ha riktiga kläder på sig igen!


Och medan jag stod i kassan för att betala koftan/jackan hittade jag en fyndlåda där det fanns en härlig sjal (eller kanske snarare en sarong) som jag fastnade för. Det står inget om var den kommer ifrån men den är i 70% viscose och 30% silke (antagligen därför jag hittade den!) och kostade bara 75kr, nedsatt från 249kr - så den åkte också med av bara farten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...