söndag 21 oktober 2018

Dags att pynta

Nu är det snart Halloween och jag har börjat pynta så smått. Jag har ju lyckats samla på mig lite Halloween-pynt, inte minst förra året, så det börjar se riktigt mysigt ut.


I år kom jag ju dessutom på att jag har inhandlat ett par Halloween-färgade köksstolar också som gjorde sig bra till resten av temat.


Och förutom den svarta katten, mitt hempimpade ljus och döskalleljuslyktan...


...så passade det ju bra med ett par Halloweentulpaner, eller hur?


Och naturligtvis min nya, söta fladdermuskatt (?!?) - som jag inte riktigt har hittat rätt plats för än, men det kommer.

Balkongen härnäst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...