måndag 22 oktober 2018

Prenumerationspremie

Wow, jag har fått min premie för att jag provade ett abonnemang på Styleby - redan! Den skulle komma c:a tre veckor efter att jag hade betalat prenumerationen och jag betalade den i februari, så... Vad blir det sju månader? åtta?

I alla fall, de kom ju i en fin box...


...och innehöll scrub från Body Shop, serum från Emma S, mask från Cremorlab, läppnåt från Clarins och Be Long mascara, också från Clarins.


Just den där mascaran har jag enorma förväntningar på - det lär nämligen vara den som är orsaken till att inte paketet har kommit tidigare. Den har tydligen varit restnoterad och har inte gått att byta ut mot något annat, så det ska verkligen bli spännande att se hur vacker jag blir av den. Hoppas den räcker att måla båda ögonen med, bara!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...