måndag 1 oktober 2018

Knappast något rea-fynd


När det visade sig vara fullsatt överallt på Kulturnatten, så började vi titta runt lite i de extraöppna butikerna istället. Och vi vet ju alla vad som brukar hända när jag "bara ska titta lite" i butiker! Inne på Fideli hittade jag en Stenströms-blus i viscose med en jättefin ärmdetalj (syns inte så bra på bild men tro mig!). Och som vanligt när jag "egentligen" inte ska köpa något så satt den som en smäck. Så det var bara att ta fram kortet och betala. Och inte var den på rea heller! Men jag är nöjd med mitt köp i alla fall, för den är så fin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En fullmatad dag

Puh, vilken dag det har varit! Det har varit full fart hela tiden. Jag har: * varit hos tandhygienisten * sålt en lägenhet *köpt en lägenhet...