onsdag 7 november 2018

Dagens knak


Jag kom inte iväg till yogan på jobbet förra veckan och med tanke på att det i princip är det enda jag rör på mig nuförtiden (förutom att cykla/gå fram och tillbaka till jobbet) så är det ju naturligtvis inte bra. Idag kom jag iväg och Jösses! vad det knakade överallt! Jag är säker på att jag kommer att ha ont i hela kroppen imorgon och då är ändå vår jobb-yoga mest inriktad på lugna stretchrörelser för att dra ut stela nackar och motverka stress. Och på tal om stress, jag lyckades hålla mig vaken hela passen men det fanns vissa - jag nämner inga namn - som tog avslappningen lite väl långt och började snarka 😂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frusen födelsedag

Jag har så mycket att göra just nu att jag inte ens hinner rapportera om det! Men igår lyckades jag ta en paus för att fira Maries födelseda...