fredag 2 november 2018

Happy Halloween

 

Hurra! Telefonkrisen över! En av våra duktiga tekniker har slitit med min telefon i flera timmar idag och lyckades till slut att få igång den igen. Tyvärr har ju allting försvunnit på den - BankID, kontakter, appar osv och jag har ett rent h-vete att försöka komma ihåg lösenorden till allting - men den fungerar i alla fall... Nu hoppas jag verkligen att den inte kraschar igen!

För att fira att telefonen har återuppstått från de döda (ganska lämpligt så här på Allhelgona, väl?) så köpte jag en fin Halloween-bukett att lysa upp med. Visst är den fin! (Även om den skär sig lite mot gardinerna)

Happy Halloween!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...