måndag 5 november 2018

Krisuppdatering



Lite uppdatering på telefonkrisen som drabbade mig innan helgen. Jag lyckades faktiskt hitta en säkerhetskopia av telefonen på min hemmadator så jag fick tillbaka en hel del kontakter, appar, bilder osv. Det var en gammal säkerhetskopia - från slutet av september/början av oktober nån gång, så jag förlorade ungefär en månad men det går att leva med. Då var det värre med BankID:t, som tydligen alltid försvinner när telefonen kraschar. Och naturligtvis hade min gamla dosas naturliga liv tagit slut också, så det fick bli en panikrusning till banken.

Men nu är ordningen återställd! Jag har fått tillbaka mitt BankID samt en ny (grön) dosa utifall telefonen kraschar igen. Puh! Det är ju väldigt bekvämt att ha hela sitt liv i en liten manick som får plats i handen men när det går fel så går det åt h-vete!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Movement

Jag börjar nästan bli lite orolig. För andra gången i rad valde jag en pastellfärg till naglarna. Förra gången Luxio Marina och idag föll j...