tisdag 27 november 2018

Inga röda julnaglar



För första gången på säkert flera år kommer jag att ha julnaglar som inte ens har en endaste lite röd prick på sig, utan i stället blev det nya Tangier Dusk med lite, lite diskret glitter på två naglar på varje hand. Jag känner mig nästan lite civilt olydig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Årets lunch i Lindö

  Anneli, Ullis och jag har ju vår traditionella sommarlunch i Lindö varje sommar och dag var det dags för årets aktivitet. De har After Wor...