måndag 26 november 2018

Vego-mat



För några månader sen gick några av mina minderåriga grannar runt i huset med nån slags katalog där man kunde köpa saker och intäkterna gick till WWF (tror jag). Det råkade sammanfalla med en svag stund jag hade där jag fick för mig att jag skulle börja äta mer vegetariskt och eftersom det fanns en kokbok med vegetarisk kost så beställde jag den och glömde raskt bort det.

Och så i går kom de små liven och levererade boken och avkrävde mig på 179kr för det. Nu har ju lusten att laga vegetariskt gått över för länge sen men den kanske kommer tillbaka och en kokbok mer eller mindre gör nog ingen större skillnad i bokhyllan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...