onsdag 12 december 2018

Goda nyheter


Vi har hört det förr men det är alltid lika roligt! Det senaste kommer från Iform som kallar det för superfood och listar fem skäl till att äta mer choklad. Man blir snyggare, friskare, smalare, lugnare och smartare, tydligen, och det finns det ju ingen anledning att misstro, eller hur?! Jag måste helt enkelt börja äta mer choklad! Därför rusade jag genast till affären och laddade upp med nyttigheter.

Men jag väntar fortfarande på forskningen som säger att glass också är nyttigt. Och chips...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Årets lunch i Lindö

  Anneli, Ullis och jag har ju vår traditionella sommarlunch i Lindö varje sommar och dag var det dags för årets aktivitet. De har After Wor...