måndag 14 januari 2019

Mellandagsrea i efterhand

Det tog sin lilla tid men de kom till slut. Kläderna jag beställde redan i mellandagarna (på julafton, faktiskt, om vi ska vara petnoga). Jag beställde fyra plagg från Åhléns' rea men två saker får gå tillbaka - ett plagg var i polyester (Huh!) och ett par byxor var alldeles för stora (Sån't är ju iofs alltid trevligt nuförtiden). De plagg jag behåller är:

Tröja Enjoy från Karen by Simonsen i ylle/poliamidblandning och färgen chaitea - 449,50kr (halva priset)

Wide Wintage Lace Blouse i silke/bomull från Rosemunde - 419,40-(40%)

Det är de enda rea-fynd jag gjort (förutom lite småhandlande direkt efter nyår) under hela mellandagsrean! Jag känner mig nästan lite orolig - har jag tappat min rea-mojo eller vad har hänt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...