torsdag 3 januari 2019

Äntligen lite shopping

Jag har fortfarande inte riktigt hämtat mig från chocken att upptäcka att jag köpte kläder för mindre än 300kr förra månaden. Men det gäller att skaka av sig det och försöka bättra sig, helt enkelt.

Det är dock inte så lätt som det kan låta. Jag tror att det största problemet är att jag har drabbats av det värsta i-landsproblemet man kan råka ut för - jag hittar helt enkelt inget som lockar mig...

Då får man sjunka så lågt att man börjar köpa bas-plagg, som t ex en vit t-shirt:

Från Denim House - kostade 90kr i st f 299kr.
 Eller en vit viskos-blus från MQ:

Bondelid, 399kr i st f 599kr.
Som tur är hittade jag även en Missoni-halsduk på Fideli. (Det har länge känts som att folk börjar tröttna på att se den andra jag har. )

840kr, nedsatt från 1200kr.

Nu känns det lite bättre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tji fick vi

Nu när jag inte betyder garanterad undergång för Dolphins så fort jag visar mig på en basketmatch längre, har ödet tydligen hittat ett nytt ...