söndag 7 juli 2019

Sommarshopping

Jag har fortfarande inte hittat den perfekta sommarklänning (och börjar misstänka att jag aldrig kommer att göra det heller!) men jag har hittat en trevlig klänning jag kan ha medan jag letar. Den kommer från Fideli, märket är Zen Ethic (nytt för mig) och kostade 799kr i stället för 999kr.


Och medan jag ändå var på Fideli passade jag på att köpa en gul topp också. Även det märket - In Front - var nytt för mig men man ska ju testa nya saker ibland, har jag hört! Den kostade 420kr, nedsatt från 600kr.


Den är mer gul i verkligheten och inte riktigt så vaniljfärgad som den ser ut på bilden. Faktum är att den passade ganska bra till min nya kjol från NA-KD. Visst är det kul när något man köper passar till något man redan har utan att det var meningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Champagneprovning

  Vi fortsätter att hitta på trevliga aktiviteter i vår kulturförening. Idag var det champagneprovning - i vackra Wadströmska villan, förstå...