lördag 13 juli 2019

Wikbolandsmarken 2019

Jeanette frågade om jag ville hänga med till Wikbolandsmarken idag och gissa om jag ville det! Det var så länge sen jag var där senast så jag minns inte ens när det var.

Den är ju en lite annorlunda marknad eftersom det är fler loppis-stånd än professionella utställare och det är ju lite roligare (men samtliga riksdagspartier verkade vara där i alla fall!).

Några mat-stånd fanns det där i alla fall, t ex ett med italienska delikatesser och technicolor-pasta...


... och ett med godisremmar i alla regnbågens färger.


Jeanette kroknade bland de brända mandlarna men jag lyckades avhålla mig från att köpa något ätbart.


Jag köpte faktiskt bara en sidensjal för 30 kr till min sidensjal-samling, av - som det visade sig - Al Pitchers fru. (Al Pitcher var också där, han sade "hej" till mig! 😃)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...