onsdag 17 juli 2019

Zumba i parken


Ikväll kom jag äntligen iväg på zumban i Folkparken! Det har ju varit lite si och så med det eftersom jag kräver perfekta förhållanden för att släpa mig dit. Det får inte vara för varmt, för kallt, regna eller något annat hindrande (som att jag inte orkar). Men, som sagt, ikväll kunde jag inte komma på någon ursäkt.

Jag hade tänkt ta det lite lugnt eftersom det var så länge sen jag zumbade senast men så blir det ju aldrig, så jag var både helt slut och genomsvettig (och hade ont i knät) när det var över. Det är lätt att ryckas med, framförallt när vi blev indelade i två grupper och hade någon slags dance-off mitt i passet. Det var faktiskt riktigt roligt! Hoppas det är något de alltid har...


Nästa vecka verkar det inte bli någon zumba, eftersom allting nästa vecka verkar vara ockuperat av O-ringen. Typiskt, när jag äntligen har kommit iväg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...