lördag 28 september 2019

Hemma-helg


Det är Kulturnatt idag/ikväll men jag har bestämt mig för att hålla mig hemma. Jag behöver tvätta, städa och packa inför nästa vecka när jag ska iväg på resa. Nuförtiden krävs det mer planering inför allt än det gjorde innan jag blev utbränd. Och som tur är så är det inte något perfekt väder idag så det känns helt OK att hoppa över Kulturnatten.

Men lite var jag tvungen att komma ifrån städningen och packningen i alla fall, så jag tog en fika med Jeanette på Täppans Café. Gott och trevligt och precis lagom innan det var dags att gå hem till resväskan igen. Det kommer nog fler Kulturnätter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...