tisdag 10 september 2019

Ny hårfavorit


Jag har hittat min nya hårfavorit! De fanns på Åhléns Outlet och kostade 30kr/st, vilket är riktigt billigt för 500ml flaskor - och därför hade jag väl inget större hopp om att det skulle vara bra. Men det var det! Mitt hår har aldrig varit så lent och så lätt att reda ut efter en tvätt.

Och eftersom jag vet vad som händer när jag äntligen hittar en produkt som passar mig perfekt (Den utgår ur sortimentet!), så rusade jag tillbaka till Åhléns Outlet och köpte upp återstående lager.


Jag har dessutom köpt Orofluido Asia Serum att använda till topparna så nu luktar mitt hår gott också.


Jag räknar med att även denna produkt kommer att utgå ur sortimentet snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...