måndag 27 januari 2020

Hemma-relax

Nu i helgen fick jag ett mail från styrelsen i vår bostadsrättsförening som meddelade att duschen i "spa- och relaxavdelningen" nu är lagad och fungerar igen. Då kom jag ihåg att vi ju faktiskt har en en bastu med dusch ("spa- och relaxavdelning" låter så pretentiöst, eller hur) här i huset. Eftersom jag bara har bott här i sju år om några veckor så tänkte jag att det kanske var på tiden att jag spanade in hur det såg ut.

Och det var faktiskt ganska fint!


Jag trodde att bastun skulle vara av storlek "bara två åt gången" men den var rejäl! Det var byggjobbarna som byggde den när de byggde de andra lägenheterna i huset så de tog nog till så att alla skulle få plats


I alla fall, nu hoppas jag ännu mera på snö och kyla så jag kan bjuda in lite folk på champagnefest i bastun - förlåt, spa- och relaxavdelningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...