torsdag 23 januari 2020

Kulturtimme

Jag blev tillfrågad av vår Kulturförening om jag inte kunde hålla ett litet lunch-föredrag om min resa till Anderna och svarade att "Visst, det kan jag ju göra!" Jag tänkte att det är väl bara 2-3 personer som kommer så det blir väl inte så farligt. Men trots en VABbare och en sjukling så blev de 11 st i "publiken". Nästan lite skrämmande!


Jag hade lyckats plocka ut "bara" 150 bilder från resan och höll låda oavbrutet i ganska precis en timme. Fast det kändes mycket kortare för mig - hoppas det gjorde det för de andra också. (Jag såg i alla fall ingen som somnade...)

Och min lilla Pachamama fick följa med till jobbet också, för att visas upp och beundras och det tror jag hon trivdes med! 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...