måndag 24 februari 2020

Den enes död...

Jag var på väg till Ica när jag råkade gå förbi det här skyltfönstret och då blir man ju nyfiken, förstås.


Det visade sig dessutom vara ännu bättre än vad skyltarna lovade eftersom det var sista dagen, bl a kostade alla plagg 100kr. Jag har faktiskt inte köpt något på Noor förut eftersom det inte är mycket jag kommer i och naturligtvis fanns det inte mer i min storlek sista dagen på utförsäljningen. Men jag lyckades faktiskt hitta den här färgglada toppen i min storlek och 100kr var den absolut värd. Den har kostat 395kr tidigare.


Det bästa var att de även sålde av inredningen, så jag passade på att utöka min samling med dockor/byster med ett exemplar. Denna gång i svart och den kostade 500kr.


Även deras kaffebryggare var till salu och eftersom det var sånt himla gnäll på min pressbryggare när jag hade kaffedrickare här senast, så passade jag på att inhandla den för 150kr.


Det är ju alltid lite synd när butiker slår igen men det är ju då man kan fynda rejält!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...