söndag 1 mars 2020

För många skor - vem, jag?!

Tro det eller ej men det finns faktiskt de som påstår att jag har för många skor! Jag vet - obegripligt! Det vet ju alla att jag äger ju knappt några skor.


Inga som helst skor.


Jag har aldrig nåt att sätta på fötterna...


Jag är praktiskt taget ett barfotabarn. 


Hur kan man få för sig nåt sånt?


Inte ens på jobbet har jag några skor.


 Inte alls.


Så, för att försöka rätta till detta sorgliga tillstånd så har jag faktiskt köpt några skor på senaste tiden, bl a Ecco Soft 8W, på rea hos ecco.se för 650kr i stället för ordinarie 1300kr. Snygga, va!


Och på Åhléns fanns dessa fina rosa sneakers från Sofie Schnoor. De kostade ursprungligen 1849kr men var nedsatta med 50% plus att man fick några extra (20?) procent när jag klickade hem dem så de slutade på 740kr. Som hittat!


Och inte nog med det, där fanns även dessa fina Vagabond-boots för halva priset - 499kr, nedsatt från 999kr. 


Så nu har jag i alla fall några få skor att ha på mig, så jag slipper gå barfota!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...