onsdag 13 maj 2020

Snöiga maj, välkommen...?

Eftersom det snöar idag (13/5! 😲), så är det väl bara bra att ha fått hem en yllerock från Best Secret. Denna härligt röda kappa från Saint Jacques kostade 840kr. Den är lite lång i ärmarna så jag får nog kosta på den lite uppläggning. Men jag tvivlar på att det kommer att komma upp i 2009kr, vilket är skillnaden på ordinarie priset (=2849kr) och rea-priset, så det är helt OK.


Jag passade även på att köpa en ny Michael Kors-väska i en härligt varm orange-röd färg. Den kostade 1420kr, nedsatt från 2383kr - även den från Best Secret. (Förstås! Min nya favorit-leverantör 😊)


Väskan passade väldigt bra ihop med yllekappan, trots att de faktiskt inte är i samma färg, utan bara snarlika. En liten outfit...

2 kommentarer:

  1. Snyggt! Visst måste man bli inbjuden till Best Secret?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kanske man måste - jag bjuder in dig! :-)

      Radera

Frusen födelsedag

Jag har så mycket att göra just nu att jag inte ens hinner rapportera om det! Men igår lyckades jag ta en paus för att fira Maries födelseda...