onsdag 8 juli 2020

Greatest Hits Quiz


Med tanke på att det var två grader varmare än julafton och skurar nu i kväll så hade jag hoppats på att musik-quizen på Hugo skulle flytta inomhus. Men då hade jag ju glömt att det är corona-tider, så det blev det inget av! Som tur var hade jag med mig en ylletröja som jag hade tänkt ha på mig när jag cyklade hem så den fick jag ha hela kvällen. Jag lyckades även hitta en filt att svepa om mig men det dröjer nog ett tag innan jag får kontakt med mina fötter igen...

Kanske för att vi frös så mycket så gick det faktiskt riktigt bra för oss ikväll. Vi fick 42,5 poäng och tredje pris gick till ett lag som hade 42. Det är det närmaste vi kommit topp tre de gånger jag har varit med i alla fall. Men jag förväntar mig inte att det ska hålla i sig - nästa gång är vi nog tillbaka i botten, som vanligt. Men kul var det (mellan frossbrytningarna)!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...