torsdag 27 augusti 2020

Kontakt!

 


Hurra, äntligen kontakt med omvärlden igen! Det kom en trevlig typ och fixade nätverket igår och jag kunde äntligen börja leva igen. Och jag lever i en lägenhet som är bra mycket renare än innan nätverkskraschen. (Ja, vad ska man göra när man varken har TV, bredband eller wifi?) Jag har bl a sorterat mina underkläder i alfabetsordning och invigt min nya spraymopp från Allas förlag och städat ur kylskåpet. Dessutom har jag haft en känslosam - åtminstone från min sida - återförening med Sofia, så min rygg kommer att tacka mig. (Jag kan helt enkelt inte gympa till en liten laptop-skärm!) Nu håller vi alla tummar att närverket inte kraschar igen på 100 år eller så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sköna maj, välkommen!

  Idag kändes det verkligen som om våren är på väg! Eller kanske redan är här... Ganska stor gradskillnad mellan morgonen och eftermiddagen,...