lördag 1 augusti 2020

Mer fynd

Det är lite farligt så här när alla butiker "slutrear" på en gång och mailar och sms:ar stup i kvarten. Jag tänker alltid att "Jag ska bara titta men inte köpa något" och det slutar alltid med att jag kommer hem med något jag absolut inte hade tänkt köpa. Som nu senast när jag bara "gick förbi" Sandströms och upptäckte två Masai-tunikor med 70% rabatt. Alltså, vem kan motstå det?!

Snyggt med grönt mönster, eller hur? Den kostade 270kr, nedsatt från 899kr.

Lite mer vintrig med rosa blommor på svart botten - 285kr, ordinarie 949kr.

Och när jag hängde upp dem i garderoben upptäckte jag även att den rosablommiga ju passar alldeles utmärkt till de rosa byxorna som jag bunkrade när Masai lade ner sin outlet i april - så det blev en outfit också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frusen födelsedag

Jag har så mycket att göra just nu att jag inte ens hinner rapportera om det! Men igår lyckades jag ta en paus för att fira Maries födelseda...