onsdag 9 september 2020

Gult och rött - och orange

Man kan inte ha för många skinnjackor, så är det bara. Och när man hittar en skinnjacka i en färg man inte redan har och som är nedsatt från 2900kr till 500kr, då måste man ju bara slå till, eller hur!

Vingåker Factory Outlet fanns denna gula, fina Jofama-jacka:


Och medan jag ändå var där så slank det med en underbart röd och fin mocka-väska också. Den är också från Jofama och kostade även den 500kr, nedsatt från 3200kr.

Sen gjorde jag ett fynd i min egen garderob också - tror jag! När jag letade efter ett par skor, hittade jag en skokartong som jag inte riktigt kände igen. Och när jag öppnade den:

Jag har ett vagt minne av att jag köpt dem men när? Och vad kostade de? Och hur mycket skulle de ha kostat? Mysterier, mysterier...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Två churros skulle gå över gatan

Idag var det sista soppteatern för säsongen. Den hette Två churros skulle gå över gatan och var bra mycket roligare än det låter. Det börjad...