GOTT NYTT ÅR!
Sista lektionen i Niclas matskola för terminen och på menyn stod Potatispaté med dubbelpanerad kycklinginnerfilé och paprikasås. Magister Ni...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar