måndag 25 oktober 2021

Den Stora Höstrenoveringen, del 3

Idag var det dags för ögonbrynen att uppdateras. Det blev inga bra bilder, tyvärr, men jag är nöjd - som vanligt. Tatueringen har hållit riktigt bra sen förra året och Mariya levererar alltid!

Som sagt, det blev inga bra bilder varken före eller efter (jag skulle ha kommit ihåg att ta foton på salongen) men på Före-bilden längst ut till vänster ser man i alla fall tydligt (tycker jag) hur mina "gamla" färglösa ögonbryn försöker krypa ner mot kråksparkarna.

 

Och de nyifyllda och noppade "nya" ögonbrynen ser mycket skarpare och definierade ut, eller hur.


Nästa steg i renoveringen - fötterna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rut och Ragnar

Det känns som om jag hänger en hel del i Skärblacka nuförtiden, det kanske är lika bra att jag flyttar dit. Eller, kanske inte...  I alla fa...