söndag 24 oktober 2021

Halloween-pyntat

 
Jag tycker själv att jag har varit riktigt återhållsam i min Halloween-pyntning i år. I vanliga fall brukar jag ju gripas av pyntfeber och det blir lite väl mycket men den här gången nöjde jag mig med lite pynt på köksbordet...

... och skålen jag köpte på Ica förra året fick bli fruktskål.

 
Ny för i år är den här jättesöta fladdermushinken i filttyg, inköpt på ÖoB för 129kr (tror jag). Den innehåller lite godis utifall ungarna i huset Trick or Treat:ar i år. Förra året gjorde de inte det men de kanske dyker upp nu när restriktionerna har lyfts och det är ju sååå pinsamt om de kommer och jag inte har något godis hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...