fredag 19 november 2021

Alla mina liv

Igår kväll var det dags för pjäsen Alla våra liv i vårt icke-abonnemang. Meningen var att publiken skulle rösta hur pjäsen skulle utveckla sig vid några tillfällen under föreställningen och det var ju ett lite kul upplägg. Och tydligen väljer publiken oftast samma spår - jag och några tappra till försökte få till en scen som - berättade skådespelarna efteråt - de aldrig fått spela eftersom publiken alltid väljer den andra. Typiskt, men det är skönt att veta att jag fortfarande håller avståndet till fårskocken...

 
Det är ju alltid trevligt att få se duktiga skådespelare visa vad de kan och det var lite småroligt för det mesta men för övrigt var väl själva pjäsen ganska förglömlig.

Däremot kan jag berätta att salami/brie-smörgåsen (som jag glömde fota) till teet i pausen var riktigt god. Maries Ramlösa lär ha smakat bra också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Söndagsbrunch med shuffleboard

  Så här en vanlig söndag i april kan det vara trevligt att hitta på något roligt - gärna något som innefattar mat. Och då är ju söndagsbrun...