lördag 20 november 2021

Gula sko-veckan

Jag upptäckte i efterhand att jag faktiskt har haft gult som tema under veckan som varit. Alla mina outfits har utgått från mina gula boots och det har varit väldigt lyckat - i alla fall om man räknar hur många komplimanger de har fått. Förutom flera av mina arbetskamrater så har även inte färre en tre vilt främmande människor kommit fram och sagt att de tycker mina skor är jättesnygga. Och det är de ju, eller hur!

 
De flesta har även frågat var jag har köpt dem och då blev det ju lite funderande. Jag köper ju både kläder och skor när jag råkar hitta ett fynd (gärna off-season) och kommer på vad jag ska ha dem till efteråt - ibland år efteråt. Det är tur man har en blogg med sökfunktion, för till sist hittade jag var de kom ifrån och det var mycket riktigt ett reafynd från i somras.

Min arm är inte lång nog för att ta en helbildsselfie, så det får bli en outfit-selfie uppifrån i stället.


Förr i tiden brukade jag faktiskt ha tema-veckor för mina outfits - undrar varför jag slutade med det? Men jag har för mig att det var riktigt kul så jag ska nog börja med det igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Söndagsbrunch med shuffleboard

  Så här en vanlig söndag i april kan det vara trevligt att hitta på något roligt - gärna något som innefattar mat. Och då är ju söndagsbrun...