söndag 7 november 2021

Livlig lördag, del 2: Charleys tant

 
Från Thorstorps gård hann jag precis hem för att lämna ifrån mig mina inköp (och släppa ut lite te) innan jag hastade (=vaggade) två kvarter bort till Lilla teatern för att träffa Annika, Ulf och Aira där. Det var dags för Charleys tant!

Det var faktiskt riktigt underhållande! Lite ojämnt sådär som amatörteater kan vara (faktiskt ska vara, enligt min mening) på sina ställen men inga tråkiga stunder. Och att döma av stämningen i publiken så var det inte bara vi fyra som uppskattade föreställningen.

Det verkar som Nöjesvännernas kulturförening tänker sätta upp fler föreställningar på Lillan framöver och det hoppas jag verkligen. Jag kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Söndagsbrunch med shuffleboard

  Så här en vanlig söndag i april kan det vara trevligt att hitta på något roligt - gärna något som innefattar mat. Och då är ju söndagsbrun...