tisdag 30 november 2021

Nördläsning

Jag har gått och väntat på en bok från Amazon sen i augusti och den verkar aldrig komma. De har skickat flera brev där de beklagar att den är försenad men att de hör av sig så fort de kan skicka den men jag har inte fått reda på vad problemet är. Någon på jobbet sa att det råder brist på papper att trycka nya böcker av i Storbritannien och att det är därför den inte kommer. Det låter inte riktigt klokt i mina öron men det kanske stämmer - det är en helt nyutgiven bok jag väntar på och "gamla" böcker (=redan tryckta) som jag beställt verkar inte ha några problem att komma fram.

Så, in väntan på att min efterlängtade nya bok ska dyka upp, har jag fått hem några "gamla" nörd-böcker att hålla mig sysselsatt med så länge.

 
De kom snabbt nog, så det kanske stämmer det där med bristen på papper - även om det låter liiite märkligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tji fick vi

Nu när jag inte betyder garanterad undergång för Dolphins så fort jag visar mig på en basketmatch längre, har ödet tydligen hittat ett nytt ...