torsdag 27 januari 2022

Budget med rabatt

Man skulle lätt kunna tro att jag bara fyndar dyra märkeskläder i siden men det händer faktiskt att jag shoppar budget också. Oftast med påföljande besvikelse, tandagnissel och retur - men inte alltid.

Jag ville ha en enkel finstickad klänning och hittade den här hos Ellos för bara 499kr (ordinarie pris). Det tyckte jag lät bra så jag klickade hem den.


Men, som så ofta med Ellos, fanns det en rabattkod att använda också, så i slutändan blev det 299,40kr - vilket ju var ännu bättre.

Den är mjuk och skön så den kommer nog att bli en favorit, så vi får väl se om priset avspeglar kvalitén efter ett tiotal tvättar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den goda människan i Sezuan

  Den goda människan Sezuan var sista föreställningen för säsongen på abonnemanget och det var inte med höga förväntningar vi förpassade oss...