fredag 21 januari 2022

Liveshopping-premiär

Nu har jag varit med om ett liveshoppingevent för första gången och det var faktiskt riktigt trevligt!

Det var Sensai som hade ett event på åhlens.se och anledningen till att jag fastnade för just det är för att jag faktiskt har några Sensai-produkter som jag inte riktigt visste hur jag skulle använda. Jag hoppades på att jag skulle få lite vägledning och det fick jag verkligen. Nu vet jag precis hur jag ska göra!


Det är lite speciellt med Sensai – man ska tvätta sig med två olika produkter på kvällen och i stället för ansiktsvatten/toner så ska man använda både lotion och emulsion. Det var ju skönt att få det klargjort!

Naturligtvis hade jag ju bestämt mig för att bara titta och ta till mig information och alltså inte köpa något men det gick ju som det brukar…

Jag blev lite nyfiken på deras Silky Purifying Silk Peeling Powder och eftersom det utlovades en gåva på köpet så slog jag till. I kassan upptäckte jag att jag hade en bonuscheck på 50kr, så den använde jag förstås.

 
Så nu väntar jag bara på den (och min gåva), så ska jag börja använda mina Sensai-produkter. Det kanske blir mitt favoritmärke, det är ju silkesbaserat och vi vet ju alla hur förtjust jag är i silke. Det är ju ett ganska dyrt märke så egentligen hoppas jag inte det…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...