måndag 31 januari 2022

Skinnad

Jag blev så sugen på att köpa ett par skinnbyxor när Wakakuu satte ner de här från One & Other med 70% till 1590kr från 5299kr.


Jag hade inget hopp om att jag skulle komma i dem, så var bered på att få skicka tillbaka dem men de passade!
 

Det blev mer skinn när jag hittade den här skinnkjolen hos Ellos:

Den är från La Redoute (de är riktigt bra på skinn, tydligen) och kostade ordinarie 1399kr och var nedsatt till 979kr och med en extra rabatt blev det till slut 685,30kr. 

Och medan jag ändå var inne i skinnträsket passade jag på att köpa det här fina skärpet från Booztlet:

Det kostade bara 145,80kr - nedsatt från 729kr, som hittat!

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...