tisdag 1 februari 2022

Äntligen!

I vanliga fall tycker jag att Amazon.co.uk är riktigt snabba att leverera böcker (och kanske annat) man har beställt men när det gäller den senaste (och tyvärr sista 😢) Matthew Bartholomew-boken har de inte imponerat.

Jag beställde den redan i juni och den skulle ges ut i augusti men sen dess har det bara kommit mail om försenad leverans.


Till slut kom det ett mail att de inte kunde leverera den, så de annullerade helt enkelt min beställning. Jag fick gå in och beställa den igen och nu - äntligen! - efter mer än ett halvår, så har den äntligen kommit!


Nu hoppas jag bara att den var värd all väntan!

Och när jag är klar med den, så har jag tre andra böcker på lut - inhandlade för 10kr/st på Ge för livet-loppisen.

2 kommentarer:

  1. Och när du har läst klart Middlemarch kan du få läsa min C-uppsats i engelska där den boken var en av de två jag analyserade. :-)

    SvaraRadera

Söndagsbrunch med shuffleboard

  Så här en vanlig söndag i april kan det vara trevligt att hitta på något roligt - gärna något som innefattar mat. Och då är ju söndagsbrun...