tisdag 22 november 2022

Julnaglar

 
Dags att ändra nagelfärg inför julen och jag brukar ju alltid ha någon julig färg (oftast rött) på naglarna till jul. Så var det tänkt även i år och jag hade en tid inbokad för nästa färgbyte 22/12, kl 19:45 - så därför bestämde jag mig för att välja Luxio Rave fram till dess.

Men när jag var klar passade jag på att fråga om inte Emelie hade en annan tid åt mig eftersom jag tyckte 19:45 var lite väl sent. I stället hittade vi en tid 30/12, vilket jag tyckte var mycket bättre... ända tills jag kom på att det är ju efter jul! Så nu får jag ha julnaglarna till nyår i stället.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...