måndag 21 november 2022

The Challenge

 
Idag var det äntligen dags för The Challenge, som jag har sett fram emot så länge. Vi delade upp oss i två lag med fyra i varje och vårt lag blev Fragglarna.

Sen var det bara att vandra korridoren ner och beta av rum efter rum.

 

 
Det gick inte att fota medan man gjorde utmaningarna eftersom det var "alle man på däck då" så man fick fota innan det satte igång. Vi var riktigt duktiga på att skjuta änder, faktiskt.


Och jag tyckte Twister var riktigt rolig.

Däremot var vi nog alla lika dåliga på Flintstone-bilen - vi åkte ständigt ur banan.

Blygsamheten förbjuder mig att berätta om vilket lag som vann men jag nämnde väl att vi hette Fragglarna...?

Efteråt gick vi till närliggande La Greco (?!) och fyllde på förråden med god mat. Jag försökte mig på en selfie - det gick sådär...

Så vi fick be den snälle krögaren att ta en bild i stället - och det blev ju bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En fullmatad dag

Puh, vilken dag det har varit! Det har varit full fart hela tiden. Jag har: * varit hos tandhygienisten * sålt en lägenhet *köpt en lägenhet...