onsdag 30 november 2022

Strama ögon

Jag gillar ju att labba med och testas olika skönhetsprodukter, inte så mycket för att jag tror de fungerar utan mer för att jag gillar att labba, helt enkelt.

Så när jag fick tips om Peter Thomas Roths Instant Firm Eye som bl a ska trolla bort påsar under ögonen var jag ju bara tvungen att testa.



Och - lite förvånande - måste jag nog säga att den funkar.

Före:

Efter:

 

Före:

 
Efter:

Så OK, ibland funkar det! Dessutom varade den i princip hela dagen, även efter att jag var ute och gick i regnet.

Den kostade 358kr på Lyko, så man blir inte ruinerad heller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...