söndag 4 december 2022

Årets (första) julbord

 
Inte nog med att jag svullade vilt i Katrineholm tidigare på dagen, i lördags kväll var det även dags för årets första (och kanske enda?) julbord.

Jeanette och jag hade bestämt oss för att testa Stjärnkrogen på Parken eftersom vi hade hört att de hade god mat där.

Och det fanns inget att klaga på - maten var god och servisen väldigt tillmötesgående. Efterrättsbordet var riktigt smaskigt och som vanligt åt jag alldeles för mycket, av allt - trots att jag innan hade bestämt mig för att inte göra det.

Det blev även extra trevligt för att jag träffade på en gammal kompis från eh... många år tillbaka. 

Annars var det många stora sällskap där och ljudnivån blev ganska hög efter ett tag. Men då var vi redan mätta och det var dags att gå hem och lägga upp magen på soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Movement

Jag börjar nästan bli lite orolig. För andra gången i rad valde jag en pastellfärg till naglarna. Förra gången Luxio Marina och idag föll j...