torsdag 8 december 2022

Sip & Paint

 
Man ska utnyttja de resurser man har. Vi har ju både en stor och fin bildsal och en (väldigt trevlig) konstnär som bildlärare på jobbet och dessutom lite pengar kvar i kassan i Kulturföreningen - så varför inte ställa till med en Sip & Paint-aktivitet?

 
Själv hade jag i ett anfall av sinnesförvirring erbjudit mig att göra pajer till aktiviteten, så det var bara att leverera. Men det verkar som de gick att äta, jag såg ingen som spottade.

Temat för tillfället var Abstrakt konst men jag kände mig inte på abstrakt humör, så det fick bli visualiserad konst för mig istället.

Jag tvivlar på att Damien Hirst ligger vaken om nätterna av oro.

Det kanske blev för mycket Sip och för lite Paint...?


Hick!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Movement

Jag börjar nästan bli lite orolig. För andra gången i rad valde jag en pastellfärg till naglarna. Förra gången Luxio Marina och idag föll j...