onsdag 29 mars 2023

Pyttipanna

 
Idag var det lite hektiskt att hinna med allt. Trots att det var jag som hade köpt biljetterna till soppteatern Pyttipanna, så hade jag missat att skriva upp det i kalendern. Följaktligen hade jag bokat in ett möte kl 11:00 och ett sjukgymnast-besök kl 13:00, så jag fick verkligen klämma in lunchföreställningen kl 12:00. Som tur var är ju sjukgymnasten nästan granne med teatern, så jag hann vara med på nästan hela föreställningen.

 
Den var ju riktigt trevlig, för övrigt - det är det ju i princip alltid. Like kul koncept där man fick dra lappar ur en traktörpanna för att bestämma vad de skulle spela.

Och soppan var också god, om än lite för kall. Men bra att det inte var för tung mat så jag orkade galoppera över gatan till sjukgymnasten efteråt. Och orkade med övningarna jag fick också...


Nu ska jag gå igenom biljetterna och se om jag har några fler datum jag har glömt att lägga in i kalendern...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Söndagsbrunch med shuffleboard

  Så här en vanlig söndag i april kan det vara trevligt att hitta på något roligt - gärna något som innefattar mat. Och då är ju söndagsbrun...