tisdag 14 november 2023

Nästan julklappar

Det börjar bli dags att fundera på vad jag önskar mig av mig själv i julklapp. Det är lika spännande varje år... 

Jag fick hem två hudvårdsboxar idag och lekte en stund med tanken att spara en av dem till julafton. Men ... nej, det gick inte! Så jag får fundera vidare.

Under tiden kommer jag att ha lilla julafton när jag går igenom produkterna i boxarna.

Den första boxen är By Lyko Lovables Best Gift Ever för 499kr med produkter till ett värde av 2943kr.

 

 
Den andra är Skin City Holiday Box för 599kr, värd 3500kr. 

 


Så nu återstår bara det lilla i-landsproblemet vad jag ska önska mig i julklapp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I stället för picknick

Idag hade Ullis, Anneli och jag bestämt att vi skulle gå till Rhododendron-dalen på lunchen och ta med oss lite sallad att äta där. Men - vä...