lördag 17 augusti 2024

Årets kickoff

I torsdags var det dags för årets läsårskickoff. I år var den i vår egen stad så slapp sitta och åka buss till Grannstan och de fick komma hit istället. 

Ofta består dessa heldagar av en massa tråkiga föreläsningar men i år var en föreläsning riktigt intressant. Den handlade om AI.

Jag lärde mig en hel del om det, framförallt att de som vet mest om det anser att det inte går att lita på.

 
Annars är nog det roligaste med de här dagarna att man får träffa arbetskamrater som man kanske inte träffar så ofta.

 
Och i år var även maten inte bara ätbar utan väldig god, till skillnad mot förra året när den var i det närmaste oätlig. Lunchen gick så snabbt att jag glömde fota maten men den var god. Och middagen var väldigt god, fjällröding med sandefjordsås - mums!

 
Efterrätten var Semifreddo med hallon och slank ner den också.


Och jag visade upp mina fina naglar som matchade min outfit perfekt...
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nya köksstolar

Jag har ju haft lite ont om köksstolar sen flytten, en stol satt jag ju sönder redan innan och en förolyckades i flytten, så jag hade bara f...