fredag 9 augusti 2024

Duschdraperi

Det som jag är minst nöjd med i min nya lägenhet är badrummet. Jag gillar storleken och själva badrummet men jag gillar inte att det är så blått! Helst hade jag sett att det var helkaklat med klinkers i stället för (den blå) våtrumsmattan men det skulle innebära att riva ut allt och det blir för mycket besvär.

Istället får jag ta till andra knep - som att försöka "neutralisera" det blå. Därför har jag skaffat ett nytt duschdraperi.

Så här såg det ut före:



Och så här ser det ut nu:
 

 

Jag hoppas att duschdraperiet "Strawberry Thief" av William Morris kan förvilla ögat från det blå golvet lite.

Och nu väntar jag bara på att få mitt nya skåp från IKEA också. Sen är badrummet så klart det kan bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Spelkväll på Tunnis

Nu ikväll var det första spelkvällen hos mig sedan jag flyttade. Det var första gången jag skulle laga mat för så många personer (sju st) i ...