lördag 31 augusti 2024

Lördagsbesök


Idag fick jag besök från Stockholm av Lena som kom för att träffas och inspektera min lägenhet. Hon hade med sig inflyttningspresent i form av gott te och en ask praliner. Teet finns kvar men pralinerna försvann mystiskt (de var jättegoda!)

Efter okulärbesiktning av lägenheten lunchade vi tonkatsu på Tao Noi och passade även på att svänga förbi några favoritaffärer. (Man måste ju visa de viktigaste sevärdheterna när man får utsocknes besök!) Och till slut hamnade vi på Täppan för lite eftermiddagsfika.

 
I början på veckan såg väderprognoserna ut att varna för skyfall men som tur var visade de fel som vanligt och vi hade riktigt fint sensommarväder.

Och, förresten - min lilla lägenhet fick Godkänt!😍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nya köksstolar

Jag har ju haft lite ont om köksstolar sen flytten, en stol satt jag ju sönder redan innan och en förolyckades i flytten, så jag hade bara f...